Bedrijfsbeveiliging ✔ inhuren? Bravo beveiliging

Bedrijfsbeveiliging

Hoe houdt u uw eigendommen binnen én buiten openingstijden in de gaten? Wie mogen er uw bedrijf binnen? En wat gebeurt er bij alarm? U regelt het meer dan goed met de bedrijfsbeveiliging van Bravo Beveiliging.

Wat is bedrijfsbeveiliging?

Bedrijfsbeveiliging is een verzamelnaam voor een aantal diensten die u helpen uw bedrijf te beschermen. Waartegen? Van brand en inbraak tot schade, vandalisme en meer. Dankzij bedrijfsbeveiliging is de kans op ongewenste situaties voor uw mensen, goederen, gebouwen en terrein een stuk kleiner.

Welke bedrijfsbeveiliging wanneer?

Als u bedrijfsbeveiliging inzet, hebt u de keus uit allerlei maatregelen. Welke bij u passen, is afhankelijk van wat u wenst te bereiken. Daarom werken wij altijd met een risicoanalyse. Daarmee brengen wij uw hele situatie in kaart. Van eigen wensen en verzekeraarsplichten tot plekken en goederen met verhoogd risico. Met deze analyse kunnen we vervolgens een helder beveiligingsplan opstellen.

Wat zit er in uw beveiligingsplan?

Elk beveiligingsplan ontwikkelen we voor u op maat. Vaak komt u hierin een aantal van onderstaande diensten tegen:

  1. recherchediensten
  2. camerabewaking
  3. objectbeveiliging
  4. receptiediensten (security hosts)
  5. mobiele surveillance
  6. alarmopvolging

Hieronder lichten we deze bedrijfsbeveiligingsdiensten voor u uit.

1. Uw eigen ‘Sherlock Holmes’

Het komt veel meer voor u dan u denkt: collega’s die spioneren voor de concurrent. Of die sjoemelen met facturen voor eigen gewin. Of die bedrijfsspullen thuis ‘bewaren’… Dankzij onze recherchediensten sporen we ze vaak op.

Als particulier onderzoeksbureau hebben wij hiervoor de vergunning en erkenning van het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Ervaring in dit werk deden wij op bij de politie en Koninklijke Marechaussee. Dat geeft vertrouwen!

Big Brother is watching… everyone

Een wakend oog, dag en nacht. Dat is wat onze camera’s opleveren. Alleen de aanwezigheid al helpt inbraak en overige ongewenste gebeurtenissen te voorkomen. En als er toch eens iets gebeurt dat het daglicht niet kan verdragen, hebben we altijd de beelden nog. Om terug te kijken, om aan u te geven of om aan politie of justitie over te dragen.

3 & 4 ‘Bewakende receptionist’ bij ingang

Wis het ouderwetse beeld van een beveiliger bij de deur uit uw geheugen. Dit tijdperk vraagt om beveiligende gastheren en gastvrouwen. We noemen ze ook wel security hosts of hospitality hosts, medewerkers die uw gasten ontvangen, de weg wijzen én verantwoordelijk zijn voor de beveiliging. Ze controleren én nemen naar wens ook de post aan of voeren administratieve werkzaamheden uit. Vriendelijke mensen met een beveiligingsdiploma.

5. & 6 Surveilleren & alarmopvolging

Onze surveillanten rijden rond op bedrijventerreinen in uw regio. Dat schrikt ongenode gasten al af vanwege de opvallende beveiligingsauto. En krijgen we een alarm binnen van u? Dan ziet ons track-en-tracesysteem welke surveillant in de buurt is om meteen op onderzoek te gaan. Of het nu gaat om een inbraak, brand of persoonsalarm.

Verder denken dan het oog reikt

Wij denken verder dan bovenstaande bedrijfsbeveiliging. Zo houden wij bijvoorbeeld ook in het oog of uw bedrijfsomgeving veilig is. Denk onder meer aan straatlantaarns die het niet doen, losliggende stenen en bosschage die voor risico’s zorgen. Deze en andere zaken noteren wij voor u in onze eigen database. Elke dag krijgt u hiervan een rapport.

Kortom, we doen alles om uw omgeving veilig te krijgen én te houden! Omdat veiligheid voor uw bedrijf verder gaat dan uw voordeur.

Onze opdrachtgevers

Van mkb-bedrijven tot multinationals, op elk niveau schakelen organisaties onze bedrijfsbeveiliging met succes in. Ook voor u zetten we graag alles op alles om het in en om uw gebouw veilig te houden.

We komen graag met u in contact